Tässä kysymys, jota kysyn nyt varmasti oikeasta paikasta.

Tässä kysymys, jota kysyn nyt varmasti oikeasta paikasta.

Tässä kysymys, jota kysyn nyt varmasti oikeasta paikasta. Ärsyttääkö teitä kirjastonhoitajia ja muuta kirjaston henkilökuntaa, kun ihmiset eivät useinkaan löydä etsimäänsä teosta ja tulevat pyytämään apua teiltä? Hyvin te kyllä aina osaatte auttaa, mutta miltä se tuntuu teistä? Ottaako pattiin?

Eikö sekin ole vähän ärsyttävää, että aikuiset ihmiset jättävät myöhästymismaksut maksamatta ja ruinaavat teitä poistamaan maksut? Aikuiset ihmiset....

Vastaus

Kirjaston henkilökunta on asiakkaita varten. Kaikkein parhaita hetkiä työssä ovat ne, kun asiakas poistuu kirjastosta tyytyväisenä. Ei ota siis ollenkaan pattiin, kun asiakkaat pyytävät apua.

Asiakkaat eivät yleensä ruinaa poistamaan maksuja. Ja jos sattuisivatkin, heille olisi helppo selittää, mistä maksut ovat kertyneet.

Kommentit (0)

Vastauksesi