"Hiukset, meikki, asu! Tämä kokonaisuus on täydellinen" luki eräässä...

"Hiukset, meikki, asu! Tämä kokonaisuus on täydellinen" luki eräässä...

"Hiukset, meikki, asu! Tämä kokonaisuus on täydellinen" luki eräässä ilmoituksessa. Lisäksi Volvo kertoi tässä muinoin suunnitelleensa täydellisen Volvon.
Voisiko tällaisten uutisten jälkeen todeta, että tämä asukokonaisuuden haltija vaihtaessaan asuaan tai seuraavaksi suunniteltava Volvo menee huonompaan suuntaan? Miksi suunnitella enää täydellisen asun/auton jälkeen uutta? Onko sana täydellinen menettänyt merkityksensä?

Vastaus

Mainoksissa moni asia on "täydellinen" tai kuvataan superlatiivein. Mainonnan maailmassa ei huolehdita siitä, voiko täydellisen jälkeen tulla mitään, sillä tuotteiden markkinointiin löytyy aina uusia ylisanoja.

Kommentit (0)

Vastauksesi